Pilates Másképp

5 tipp az életmódváltáshoz!

Az év vége közeledtével ideje számot vetni. Vajon eredményes volt az évem? Oda jutottam, ahova akartam? Fejlődtem testileg, lelkileg? Ha nem vagy elégedett, akkor fogadd meg tanácsaimat, hogy jövőre el is érd a céljaidat!

 

Az életmódváltás nem nagy ördöngösség. Egy kicsit ki kell lépni a komfortzónából, tanulni, meghozni pár áldozatnak tűnő dolgot, kitartással végig vinni, amit elterveztél. Na jó, belátom ez így ijesztő. De haladj lépésről lépésre!

  1. Mérd fel magadnak vagy inkább személyi edző segítségével a jelenlegi fizikai állapotod. Ha szükséges, akkor orvosi szűrővizsgálatokra is menj el, hogy teljes képet kapj tested működéséről. Megtudhatod, hogy mekkora valójában a súly, amit le kell adnod ill. hogy rendben van-e az anyagcseréd, hormonális működésed. Így reális alapokra helyezheted az életmódváltást.

 

  1. Keress edzőt vagy csoportos órát, ami időben, árban, stílusban megfelel neked. Kipróbálhatsz többet is, szánhatsz pár hetet a kísérletezésre. Figyelj rá, hogy edzettségi szintednek megfelelő edzést válassz! Ha megvan a nyerő, akkor vésd be a naptáradba az időpontokat, és tekints rá kötelező programként! Két hónap biztosan kell, hogy megszokd az edzésre járást és könyörögjön érte a tested is!

17-Day-Diet-Plan-Menu

  1. Légy türelmes magadhoz! Ne vállalj be rögtön heti 3-4 órát, mert azt hiszed, így gyorsan fognak jönni az eredmények. Meg kell szoknod az új ritmusod, lehet, hogy először csak heti 1 alkalmat fogsz tudni probléma nélkül bevállalni. Ennek is örülj! De tudd, hogy majd bővíteni kell az óraszámot.

 

  1. Az életmódváltás egy önismereti folyamat is. Szembesülhetsz a hibáiddal, hiányosságaiddal, de új szuperképességeiddel is! Ha valami nem megy, nem azt jelenti, hogy béna vagy és fel kell adni, hanem, hogy fejlődnöd kell benne.

 

  1. Az új életed része a táplálkozási szokásaid megújítása is! Nem kell füvet rágcsálnod, 18 óra után éhezned, vagy gyümölcs napokat tartani. Egy kis racionalizálásra van szükség! Ne fogyassz cukrot, finomított szénhidrátot, egyél kiegyensúlyozottan, kerülve az éhségérzetet, érezd azt, hogy az ételektől van energiád. Legyen túlsúlyban a zöldség, és mértékkel fogyassz gyümölcsöt, hisz ez is gyors cukorforrás. A fehérje bevitelen ne spórolj, főleg ha intenzíven edzel mellette. Ezek csak általános tippek. Személyes tanácsadás keretébe személyre szabott étrendet kell kapnod, ha a tökéletes eredményre törekszel!

 

+1. A kifogásokat hagyd másra! A kifogások csak a te fejedben léteznek! „A gyerek miatt, a munka miatt, a párom miatt, az időjárás miatt nem tudok edzeni.” Mielőtt kimondanád, tudatosítsd magadban, hogy ez hülyeség! Azért nem tudsz edzeni, mert nem akarsz, mert neked ez nem elég fontos. Eredményeket szeretnél energiabefektetés nélkül. De ez lehetetlen! És ráadásul a felelősséget sem vállalod, hanem másra kened. Ebből elég! Mondd azt: „Magam miatt tudok edzeni. Önmagam egészsége miatt fogok edzeni. Saját testem karbantartása miatt megyek edzeni. Megérdemlem, hogy a sportot, megérdemlem, hogy a testemért tegyek valamit ma is!”

Bővebb információ, ha szakmai segítségre van szükséged:

www.pilates-maskepp.hu

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!