Pilates Másképp

10 ok, hogy azonnal kezdj neki a pilatesnek!

A pilatesről részletesebben olvashatsz ebben a bejegyzésben vagy ebben. A mostani rövidke írásban pár lényegretörő tippet szeretnék adni, hogy miért érdemes a pilatest gyakorolni. 

 

  1. Komplex, teljes testet átmozgató módszerről van szó, amit akár napi 10-20 perceben is gyakorolhatsz az egészséged érdekében.
  2. Elsősorban a “központ” izmait veszi igénybe, azaz a hasizmokat. Így gyorsan és hatékonyan laposítja a hasat, karcsúsítja a dereket.
  3. A legtöbb mozgásszervi betegséggel együtt is gyakorolható.
  4. Csoportban és egyéni óra keretében is alkalmas az alakformálásra.
  5. Az alakformáláson kívül tudatosítja a tested működését, így csökken a sérülésveszély és a degeneratív mozgásszervi problémák kialakulásának esélye.
  6. A módszer összetettsége figyelmet és koncentrációt igényel, ezáltal kiüríti az elmét és segíti a stresszoldást.
  7. Tudatosítja a légzéstechnikát, mellyel hatékonyabb az izmok munkavégzés is.
  8. Egyébi tempóban, önmagunkra figyelve lehet dolgozni, nem kell igazodni senkihez és semmihez.
  9. Építőkockákból állnak össze a gyakorlatok, ha az alap megvan, akkor lehet rá építkezni. Egyéni szinthez is lehet igazítani őket.
  10. Nincs eszközigénye, csupán egy matrac kell hozzá.

 

Pilates Másképp Stúdió terme

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!